مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-16اجتماعي

فارس من| حذف دروس عمومی باعث افزایش مافیای کنکور شده است


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار لغو تأثیر قطعی معدل در کنکور شدند و تاکید کردند که حذف دروس عمومی باعث افزایش مافیای کنکور شده است.

- برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار لغو تأثیر قطعی معدل در کنکور شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: ورود به رشته های دلخواه دانشگاهی با مصوبه کنکور بسیار سخت و شاید غیر ممکن شده باشد مصوبه تاثیر 40 درصدی سوابق تحصیلی در سال 1402 و 50 و 60 درصدی به ترتیب 1403 ، 1404 راه ورود به دانشگاه برای قشرهای ضعیف جامعه را سد و راه ورود دانش آموزان پولدار و مافیا را همواره کرده است.

داوطلبان کنکوری در همین کنکور تجربی که چند روز پیش برگزار شد شاهد سخت و حجیم بودن سؤالات بودند به نوعی که این مدل طرح سؤال بی سابقه بود که این مدل طرح سؤال به نوعی وابسته به مصوبه تأثیر قطعی معدل است.

از مسؤولان عزیز تقاضا داریم که طرح تاثیر قطعی معدل را لغو و تنها تاثیر مثبت در کنکور را مدنظر قرار دهند و با بازگرداندن دروس عمومی به کنکور عدالت را برقرار کنند.

مبینا احمدی سردبیر این پویش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: اینکه کنکور در چند ساعت برگزار می شود به کنار که سرنوشت داوطلب را تعیین می کند، ولی در کنار آن معدل هم مهم است و شرایط را برای داوطلبان مشخص نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حذف دروس عمومی باعث افزایش مافیای کنکور شده است

فارس من| حذف دروس عمومی باعث افزایش مافیای کنکور شده است